Завдання для учнів 1 (5) А, В, Г класів
Шановні учні, працюємо на платформі
classroom.google.com
код доступу ви отримаєте
у вашій Viber групі класу
Відповіді на письмові завдання ви можете відправити і на ел.пошту
tovarnichenkolp2020@gmail.com
Завдання. Прочитати вірш. Дати письмову відповідь (с.239, п.10) у зошиті
Електронні ресурси.
https://drive.google.com/drive/folders/1WKu1TVkbdiW1yfN_GfmkKN4u_Q4zil7v?usp=sharing
Тема. Цікаві пригоди Чарлі та його друзів на фабриці містера Вонки
Завдання. Записати в зошиті схему-маршрут мандрівки володарів «щасливих квитків» фабрикою Віллі Вонки
Електронні ресурси.
https://drive.google.com/drive/folders/1WKu1TVkbdiW1yfN_GfmkKN4u_Q4zil7v?usp=sharing
Тема. Цікаві пригоди Чарлі та його друзів на фабриці містера Вонки
Завдання. Поміркуйте, чому саме Чарлі отримує головний приз В.Вонки та в чому полягає сенс авторського задуму (письмово).
https://drive.google.com/drive/folders/1WKu1TVkbdiW1yfN_GfmkKN4u_Q4zil7v?usp=sharing
Тема. Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя.
Завдання для учнів 1 (5) А, В, Г класів на період
Тема. Р.Дал "Чарлі і шоколадна фабрика". Доброта і щирість головного героя.
Завдання. Виконати тестові завдання на https://drive.google.com/drive/folders/1WKu1TVkbdiW1yfN_GfmkKN4u_Q4zil7v?usp=sharing
Завдання для учнів 1 (5) А, В, Г класів на період
з 16 до 24 квітня 2020 року
Тема.Туве Янсон "Комета прилітає".
Завдання. Прочитати Туве Янсон "Комета прилітає".
Скласти тести (12 питань, правильну відповідь позначити).
Завдання виконати до 07 квітня 2020 року
Прикріпити на платформі https://classroom.google.com/ або надіслати на ел.пошту tovarnichenkolp2020@gmail.com
Електронні ресурси.
https://drive.google.com/drive/folders/1WKu1TVkbdiW1yfN_GfmkKN4u_Q4zil7v?usp=sharing
Тема. Туве
Янсон «Капелюх чарівника» або «Комета прилітає» (на ваш вибір прочитати).
Персонажі твору.
Завдання. Назвати героїв твору та коротко охарактеризувати.
Завдання
виконати до 10 квітня 2020 року
Тема. Туве Янсон «Капелюх чарівника» Чарівність
художнього світу твору. Персонажі твору.
Завдання. Висловити власне враження від прочитаного твору.
Записати і прикріпити на платформі classroom.google.com
Завдання виконати до 15 квітня 2020 року
Завдання виконати до 15 квітня 2020 року
Тема. Туве Янсон «Капелюх чарівника». Художні та
жанрові особливості твору.
Завдання. Твір-мініатюра «Як мумі-тролі ставляться один до одного» (7-10 речень)
Завдання виконати до
22 квітня 2020 року
Тема. Пауль Маар «Машина для здійснення бажань, або
Суботик повертається». Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ
Суботика, його віра в силу думки й фантазії.
Завдання. Прочитати твір.
Тема. П.Маар «Машина для здійснення бажань». Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії.
Завдання.
Тема. П.Маар «Машина для здійснення бажань». Яскравість художнього світу твору. Оптимістичний образ Суботика, його віра в силу думки і фантазії.
Завдання.
Сформулювати
провідну ідею (думку) повісті – казки. Записати свій варіант у зошит.
Тема. П.Маар «Машина
для здійснення бажань». Реалізація мрій, бажань і прагнень особистості як
провідна ідея творів Маара про Суботика.
Завдання.
Дати короткі
відповіді на запитання вікторини. Запитання вікторини на платформі Classroom.
Завдання виконати до 04.05.2020
Комментариев нет:
Отправить комментарий