четверг, 19 марта 2020 г.

Завдання для учнів 6 (10) А, В класів

Шановні учні, працюємо на платформі 
classroom.google.com
код доступу ви отримаєте 
у вашій Viber групі класу

Тема. Моріс Метерлінк «Синій птах». Метерлінк як теоретик і практик «нової драми». Концепція символістського театру
Завдання. Прочитати пєсу. Скласти цитатний план до твору. Знати визначення «драма-феєрія».
Електронні ресурси. 
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663

https://youtu.be/jI3_G2iJGuM


Тема. Особливості розвитку сюжету казки-феєрії М.Метерлінка «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
Завдання. 
Порівняйте драми «Синій птах» М.Метерлінка та «Лісова пісня» Лесі Українки. Результати порівняння запишіть у зошиті у такій таблиці
Параметри для порівння
М.Метерлінк
«Синій птах»
Леся Українка
«Лісова пісня»
Тема твору


Особливості сюжету


Провідні мотиви


Символічність образів


Жанр твору


Ідея



Висновок

Тема. Пауло Коельйо "Алхімік".  Значення творчості Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі
Завдання 
1.    Твір-роздум  «Чому варто читати цей твір»
2.    Розкрити значення понять: своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування.

Тема. Мо Янь Оповідання «Геній». Ідейно-тематична основа оповідання
Завдання

1. Прочитати оповідання.
2. Доведіть, що оповідання можна назвати гімном справжньому вченому.
3. Поміркуйте, які поради ви дали б однокласникам Цзян Дачжі, щоб вони не комплексували поруч із генієм або з будь-якою людиною, яка чимось не схожа на них 
4. Написати пост на тему «Книжки, які обрали мене у цьому навчальному році», розмістити у соціальній мережі




Комментариев нет:

Отправить комментарий