Завдання для учнів 6 (10) А, В класів
Шановні учні, працюємо на платформі
classroom.google.com
код доступу ви отримаєте
у вашій Viber групі класу
Тема. Моріс
Метерлінк «Синій птах». Метерлінк як теоретик і практик «нової драми».
Концепція символістського театруШановні учні, працюємо на платформі
classroom.google.com
код доступу ви отримаєте
у вашій Viber групі класу
Завдання. Прочитати п’єсу. Скласти цитатний план до твору. Знати визначення «драма-феєрія».
Електронні ресурси.
https://www.ukrlib.com.ua/world/printit.php?tid=3663
https://youtu.be/jI3_G2iJGuM
Тема. Особливості розвитку сюжету казки-феєрії М.Метерлінка «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
Завдання.
Тема. Пауло Коельйо "Алхімік". Значення творчості Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі
Завдання
https://youtu.be/jI3_G2iJGuM
Тема. Особливості розвитку сюжету казки-феєрії М.Метерлінка «Синій птах». Роль фантастики. Символіка образів. Трактування фіналу.
Завдання.
Порівняйте драми «Синій птах» М.Метерлінка та «Лісова пісня» Лесі Українки.
Результати порівняння запишіть у зошиті у такій таблиці
Параметри для порівння
|
М.Метерлінк
«Синій птах»
|
Леся Українка
«Лісова пісня»
|
Тема твору
|
||
Особливості сюжету
|
||
Провідні мотиви
|
||
Символічність образів
|
||
Жанр твору
|
||
Ідея
|
Висновок
Тема. Пауло Коельйо "Алхімік". Значення творчості Коельйо для сучасності. Мотиви й образи світової культури у творі. Ознаки роману-притчі
Завдання
1. Твір-роздум «Чому варто читати цей твір»
2. Розкрити значення
понять: своя доля, призначення, мрія душі, сенс існування.
Тема. Мо Янь Оповідання «Геній». Ідейно-тематична основа оповідання
Завдання
Тема. Мо Янь Оповідання «Геній». Ідейно-тематична основа оповідання
Завдання
1. Прочитати
оповідання.
2. Доведіть, що
оповідання можна назвати гімном справжньому вченому.
3. Поміркуйте,
які поради ви дали б однокласникам Цзян Дачжі, щоб вони не комплексували поруч
із генієм або з будь-якою людиною, яка чимось не схожа на них
4. Написати пост
на тему «Книжки, які обрали мене у цьому навчальному році», розмістити у соціальній
мережі
Комментариев нет:
Отправить комментарий